ANASAYFA / BİLEŞİM

Hareket Takip ve Eşleme

Görsel efektlerde, hareket eşleştirme, bilgisayar grafiklerinin çekimdeki fotoğraflanan nesnelere göre doğru konum, ölçek, yön ve hareketle canlı aksiyon çekimine eklenmesine izin veren bir tekniktir. Terim, bir hareketli görüntüden kamera hareket bilgisinin çıkarılmasına yönelik birkaç farklı yöntemi açıklamak için gevşek bir şekilde kullanılır. Bazen hareket izleme veya kamera çözme olarak anılan hareket eşleştirme, rotoskop ve fotogrametri ile ilgilidir. Hareket eşleştirme bazen kamera yerine nesnelerin, çoğunlukla insan aktörlerin hareketini kaydeden hareket yakalama ile karıştırılır. Tipik olarak, hareket yakalama özel kameralar ve sensörler ve kontrollü bir ortam gerektirir (Kinect kamerası ve Apple'ın Face ID gibi son gelişmeler bunu değiştirmeye başlamış olsa da). Hareket eşleştirme aynı zamanda birden fazla özdeş kamera hareketini gerçekleştirmek için mekanik donanım kullanan hareket kontrol fotoğrafçılığından farklıdır. Eşleştirme hareket ettirme, aksine, sıradan bir kamera ile kontrolsüz ortamlarda kaydedilen normal görüntülere gerçeğin ardından uygulanan yazılım tabanlı bir teknolojidir.

Hareket eşleştirme, öncelikle bir kameranın hareketini bir çekim boyunca izlemek için kullanılır, böylece aynı sanal kamera hareketi bir 3D animasyon programında yeniden oluşturulabilir. Yeni animasyonlu öğeler, orijinal canlı çekimde yeniden birleştirildiğinde, mükemmel bir şekilde eşleşen perspektifte görünecek ve bu nedenle kusursuz görünecektir.

Yeni dönem başlıyor...

Avantajlı fiyatlar ve özel indirimler için hemen iletişime geçin, burs ve özel eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

13 Gün

6 Saat

10 Dakika

İletişim

DERSLER
Görsel Kompozisyon

Bir eser mutlaka  belli bir düzen ve düzenleme üzeri..
Devamı..

DERSLER
Sanal Gerçeklik

Sanal gerçeklik (VR), kullanıcıların donanım (ör. Kulaklıklar) ve yazılım arac..
Devamı..

DERSLER
Birleştirme İlkeleri

Birleştirme, tek bir resmin görünümünü oluşturmak için iki veya..
Devamı..

DERSLER
Kumaş Simulasyonu

Kumaş Simülasyonu Clothfx ile basit şekilde nesnenin ataçlanması simule edilmesi v..
Devamı..

Hayal gücünüzü
yeteneğinizle
birleştirin.

120 SAATLİK TEMEL EĞİTİM

Animasyon, görsel efektler ve oyun tasarımı dünyasına giriş yapmanın en etkin yolu

SEKTÖREL DENEYİM

Temel eğitimin ardından gerçek hayat projeleri ve sektörün öncü isimleriyle birebir çalışma deneyimi

EĞİTİM SONRASI İŞ GARANTİSİ

Eğitimi başarıyla tamamlayan öğrencilere doğrudan maaş ve iş garantisi

ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI

  • Hepsi
  • TEMEL SANAT
  • KONSEPT SANAT
  • MODELLEME
  • AYDINLATMA
BİZİMLE TANIŞIN

Online ve sınıfiçi eğitimler hakkında bilgi almak
ve erken kayıt avantajlarından faydalanmak için
haber bültenimize kayıt olun

Gelecek onu inşa edenlerindir.

WILLIAM FOSTER
ÖN KAYIT