ANASAYFA / TEMEL SANAT

Kahramanın Yolculuğu

Kahramanın Yolculuğu (Hero’s Journey) Amerikan bilim adamı Joseph Campbell’in tanımladığı, drama, masal, hikâye ve efsanelerde kullanılan dini ve psikolojik gelişmeyi gösteren bir anlatı kalıbıdır. Yaşadığı toplumdan dışarı çıkıp medeniyet adına büyük işler yapan kahraman kişinin yol hikayesinin ve macerasının anlatıldığı bu kalıba sinemada da sıkça başvurulabiliyor.

1. Sıradan dünya

Sıradan dünya, kahramanın hikaye başlamadan önce içinde bulunduğu haldir. Genellikle huzursuz ve rahatsızdır, bir arayış içindedir. İzleyici veya okuyucu bu arayıştan dolayı kahraman ile empati kurar.

2. Maceraya çağrı

Burası kahramana problem, meydan okuma veya atılacak bir maceranın sunulduğu yerdir. Bu çağrı dışarıdan veya kahramanın iç dünyasından gelebilir. Kahraman, değişimin başlangıcıyla yüz yüzedir.

3. Macerayı reddetme

Genellikle bu nokta kahramanın sunulan maceraya olan gönülsüzlüğü ve duraksaması halidir. Bilinmeyenin korkusu yaşanır, maceradan uzaklaşılır.

4. Akıl hocasıyla tanışma

Kahraman yolcuğunda kendisine yardımcı olacak eğitim, ekipman veya tavsiyeler alacağı, ruhsal rahatlığa erişeceği bir akıl hocasıyla tanışır.

5. İlk eşik

Maceranın ve yolculuğun gerçekten başladığı, hikayenin yükseldiği an bu ilk eşiğin atlandığı andır. Bu aşamada kahraman artık sıradan dünyada değil, özel bir dünyadadır.

6. Testler, dostlar, düşmanlar

İlk eşik geçildikten sonra kahraman yeni dünyanın kurallarını tanımaya başlar; dostlar ve düşmanlar edinir, sınavlarla karşılaşır.

 

 

Yeni dönem başlıyor...

Avantajlı fiyatlar ve özel indirimler için hemen iletişime geçin, burs ve özel eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

13 Gün

6 Saat

59 Dakika

İletişim

DERSLER
Keying

Chroma key tekniği, bir görüntüden belirli bir rengin kaldırılarak gör&uum..
Devamı..

DERSLER
Sahne Boyama

Gerçek yaşamda yapılması güç yada var olmayan mekanların oluşturulmasınd..
Devamı..

DERSLER
Görsel Kompozisyon

Bir eser mutlaka  belli bir düzen ve düzenleme üzeri..
Devamı..

DERSLER
Ters Kinematik

Kinematik, kuvvetler ve torklar gibi hareketin nedenini dikkate almadan hareketin incelenmesidir...
Devamı..

Hayal gücünüzü
yeteneğinizle
birleştirin.

120 SAATLİK TEMEL EĞİTİM

Animasyon, görsel efektler ve oyun tasarımı dünyasına giriş yapmanın en etkin yolu

SEKTÖREL DENEYİM

Temel eğitimin ardından gerçek hayat projeleri ve sektörün öncü isimleriyle birebir çalışma deneyimi

EĞİTİM SONRASI İŞ GARANTİSİ

Eğitimi başarıyla tamamlayan öğrencilere doğrudan maaş ve iş garantisi

ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI

  • Hepsi
  • TEMEL SANAT
  • KONSEPT SANAT
  • MODELLEME
  • AYDINLATMA
BİZİMLE TANIŞIN

Online ve sınıfiçi eğitimler hakkında bilgi almak
ve erken kayıt avantajlarından faydalanmak için
haber bültenimize kayıt olun

Gelecek onu inşa edenlerindir.

WILLIAM FOSTER
ÖN KAYIT