ANASAYFA / MODELLEME

Katı Yüzey Modelleme

Katı modelleme, üç boyutlu geometrik modellemenin en geliÅŸmiÅŸ yöntemidir. Nesnenin katı parçalarının bilgisayarınızdaki temsilidir. 2 Boyutlu skeç ile 3 boyuta aktarım saÄŸlanır. Katı prototipleme yetenekleri sınırlıdır. Tipik geometrik model, nesneyi tel kafes biçiminde gösteren tel çerçevelerden oluÅŸur. Bu tel kafes yapısı 2, 2.5, 3 boyutlu olabilir. Telin yüzeysel gösterimini saÄŸlamak, üç boyutlu geometrik modellerin görülmesi, nesnenin bilgisayar ekranında saÄŸlam görünmesini saÄŸlar ve buna katı modelleme denir. Katı modeller, hacim gibi gerçek fiziksel özellikleri temsil eder ve kesin ÅŸekiller ve mekanik montajlar oluÅŸturmak için daha ayırt edicidir. Katı prototipleme, parametrik olabilir ve bu da olası tasarım deÄŸiÅŸikliklerini kolaylaÅŸtırır. Tel kafes modellemesinden asgari düzeyde belirsiz temsil ile katı prototipleme kadar iyi olmayan bir modeldir. Ä°nÅŸası yüzeyler ve eÄŸriler gibi geometrik varlıkların kullanımı ile yapılır. EÄŸrileri kontrol etmek için B – Spline ve Beizer matematiksel tekniklerini kullanır. Yüzey modellemesi, tüketici ürünleri, deniz araçları, otomobillerin gövde panelleri ve uçak yapıları gibi geniÅŸ bir uygulama alanına sahiptir. Endüstriyel tasarımın niteliklerini yansıtmak için yüzey modellemenin kullanılması gereklidir. Yüzey modellerinin ayırt edici özelliklerinden biri, katı modeller gibi açık bölümlenenememesidir. Yüzey prototiplemede kullanılan nesneler, doÄŸru modellemenin aksine, doÄŸru olması gereken yerlerde geometrik olarak tam zıt olabilir.

Yeni dönem başlıyor...

Avantajlı fiyatlar ve özel indirimler için hemen iletişime geçin, burs ve özel eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

13 Gün

12 Saat

21 Dakika

Ä°letiÅŸim

DERSLER
Doku Tasarımı

Doku, bir nesnenin ya da maddenin dokunma ve görme duyularıyla algılanabilen içyapÄ..
Devamı..

DERSLER
Nesne Animasyonu

Animasyon; grafiklerin belli bir senaryo doğrultusunda canlandırılma işlemidir. Hareket, her ..
Devamı..

DERSLER
Ters Kinematik

Kinematik, kuvvetler ve torklar gibi hareketin nedenini dikkate almadan hareketin incelenmesidir...
Devamı..

DERSLER
HDRI Aydınlatma

High Dynamic Range Imaging olan dilimize ise “geniÅŸ dinamik aralıklı resim” diye &..
Devamı..

Hayal gücünüzü
yeteneÄŸinizle
birleÅŸtirin.

120 SAATLİK TEMEL EĞİTİM

Animasyon, görsel efektler ve oyun tasarımı dünyasına giriş yapmanın en etkin yolu

SEKTÖREL DENEYİM

Temel eğitimin ardından gerçek hayat projeleri ve sektörün öncü isimleriyle birebir çalışma deneyimi

EĞİTİM SONRASI İŞ GARANTİSİ

Eğitimi başarıyla tamamlayan öğrencilere doğrudan maaş ve iş garantisi

ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI

  • Hepsi
  • TEMEL SANAT
  • KONSEPT SANAT
  • MODELLEME
  • AYDINLATMA
BÄ°ZÄ°MLE TANIÅžIN

Online ve sınıfiçi eğitimler hakkında bilgi almak
ve erken kayıt avantajlarından faydalanmak için
haber bültenimize kayıt olun

Gelecek onu inÅŸa edenlerindir.

WILLIAM FOSTER
ÖN KAYIT