2 Boyutlu obje tasarımı tasarlanacak objenin önden, yandan, arkadan, perspektifli gibi görüntülerin bir referans çerçevesinde iki boyutlu yüzeylerdeki tasarım sürecidir. Herhangi bir nesne düşünün, mesela koltuk. (Koltuğu ya da herhangi bir nesneyi dijital ortamda çizme eylemi için ‘’modellemek’’ tabirini kullanırız.) Bu koltuğu her programda tasarlamak ve modellemek mümkündür. Ama öncesinde iki boyutlu bir yüzeyde çizilip formun algılanıp referans oluşturulması gerekmektedir.
Avantajlı fiyatlar ve özel indirimler için hemen iletişime geçin, burs ve özel eğitim fırsatlarını kaçırmayın.
13 Gün
14 Saat
16 Dakika
Birleştirme, tek bir resmin görünümünü oluşturmak için iki veya..
Devamı..
Katı modelleme, üç boyutlu geometrik modellemenin en gelişmiş yöntemidir. Nes..
Devamı..
Kameranın dikey eksende, yukarıdan aşağıya - aşağıdan yukarıya doğru yaptığı hareket..
Devamı..
Kinematik hesaplama, robotik mühendisleri için temel bir beceridir. Ancak kinematik b..
Devamı..
Animasyon, görsel efektler ve oyun tasarımı dünyasına giriş yapmanın en etkin yolu
Temel eğitimin ardından gerçek hayat projeleri ve sektörün öncü isimleriyle birebir çalışma deneyimi
Eğitimi başarıyla tamamlayan öğrencilere doğrudan maaş ve iş garantisi